toolguide

ساخت وبلاگ

 

چکش تخریب

آشنایی با چکش های تخریب: تاریخچه، استفاده و دسته بندی

چکش تخریب در گروه چکش ها طبقه بندی می شود و همانطور که از نامش پیداست به چکشی اطلاق می شود که برای پروژه های تخریب استفاده می شود مدیران پروژه معمولا چکش های مورد نیاز خود را از شرکت های اجاره هیلتی تهیه میکنند.

چکش تخریب یکی از ابزارهای مهم  شرکت های تولید ابزار مانند هیلتی است و در کلیه عملیات تخریب از کارهای کوچک گرفته تا مشاغل صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه برای تخریب بتن و سازه های مختلف کاربرد دارد و در عملیات عمرانی، ساختمانی و حفاری از شرکت های مربوط کرایه هیلتی اجاره می شوند  و در پروژه به کار گرفته میشوند .

به عبارت دیگر چکش تخریب ابزاری ضروری برای کلیه مشاغلی است که به نوعی با عملیات ساختمانی مرتبط هستند و با  شرکت های هیلتی ارتباط دارن و از سرویس کرایه هیلتی استفاده میکنند .

چکش تخریب چگونه کار می کند؟

پس از آن که با نحوه اجاره هیلتی اشنا شدیم بد نیست با نحوه کارکرد دستگاهی که از شرکت هیلتی اجاره میکنیم نیز آشنا شویم چکش تخریب در واقع دارای مکانیزم چکش و ضربه در داخل است. با روشن شدن موتور دستگاهی که از شرکت های کرایه هیلتی درخواست دادین ، مکانیسم چکش فعال می شود و دستگاه شروع به ضربه زدن و ایجاد سوراخ در مواد مورد نظر می کند.

مته های مورد استفاده در چکش های تخریب که از شرکت کرایه هیلتی تهیه کردیم  با سایر مته ها متفاوت است زیرا این مته ها چرخشی ندارند. آنها به راحتی وارد سطوح سختی مانند بتن، سنگ و سیمان می شوند تا بتوانند سوراخ هایی به اندازه دلخواه ایجاد کنند که در آن فرو رفته و جا می گیرد. برخلاف مته های دوار، این مته ها از جلو و عقب ضربه می زنند و بنابراین می توانند سوراخ هایی را در مواد سخت مانند بتن ایجاد کنند.

به دلیل اینکه این ابزارها بسیار سریع و قدرتمند عمل می کنند، چکش تخریب یکی از اصلی ترین ابزار ساختمانی است که هر کارگر ساختمانی به آن نیاز دارد و باید در جعبه ابزار خود داشته باشد یا در مواقع نیاز یکی از آنها را از شرکت اجاره هیلتی تهیه کند.

مشکلاتی که معمولا در کار تجربه می شود

  • عدم شفافیت هزینه های سالانه ابزار مشکلی است که مدیرانی که از سرویس اجاره هیلتی بهره نمی برند با آن دست و پنجه نرم میکنند.
  • هنگام پیک مجبور به مراجعه به هیلتی و  خرید دستگاه جدید هستید در صورتی که میتوانید با شرکت اجاره هیلتی تماس برقرار کنید و هر تعداد ابزار هیلتی که لازم دارید از شرکت کرایه هیلتی تهیه کنید.
  • اگر دستگاه خراب شود مجبور به مراجعه به شرکت هیلتی هستید تا ابزار جدید بخرید در صورتی که یکی از ویژگی های شرکت اجاره هیلتی تعمیر دستگاه بین سرویس ها است حتی شرکت های کرایه هیلتی در صورت  تماس دستگاه را برای شما تعویض میکنند.
  • اگر ابزار را از شرکت هیلتی بخرید امکان ردیابی ابزار وجود ندارد اما  یکی از مزایای شرکت کرایه هیلتی سیستم ردیابی ابزار است.

مزایای استفاده از سرویس اجاره هیلتی

  • از مزایای  اجاره هیلتی میتوان مشخص بودن هزینه ها از پیش تعیین شده بودن آنها  و نیاز به پرداخت هزینه اولیه برای کرایه هیلتی  نیست.
  • در شرکت های کرایه هیلتی ابزار های زیادی برای مواقع پیک در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
  • ابزار های جایگزین در صورت خرابی یا شکستگی در دسترس هستند.
  • در صورت تماس با  با شرکت اجاره هیلتی به شما امکان مشاهده ابزار در صورت تقاضا را میدهد.

نگاهی به تاریخچه شرکت بوش یکی از رقیبان هیلتی

در سال 1886، رابرت بوش یک کارگاه  را در اشتوتگارت تأسیس کرد و فعالیت خود را به عنوان رقیب هیلتی آغاز کرد . این تولد شرکت جهانی امروزی بود. از همان ابتدا، با قدرت نوآورانه و تعهد اجتماعی مشخص شد.

از سال 1897، بوش شروع به نصب دستگاه های احتراق مغناطیسی با طراحی بهتر در خودروها کرد و به تنها تامین کننده یک جرقه زنی واقعا قابل اعتماد در صنعت تبدیل شد.

در سال 1902، مهندس ارشد شرکت بوش ، آقای  گاتلاب هانولد ، سیستم احتراق مغناطیسی ولتاژ بالا با شمع را رونمایی کرد. این محصول راه را برای تبدیل شدن بوش به یک تامین کننده پیشرو در خودرو هموار کرد.

اولین کارخانه توسط بوش در سال 1901 در اشتوتگارت افتتاح شد. در سال 1906، این شرکت صد هزارمین مغناطیس خود را تولید کرد. در همان سال، بوش 8 ساعت روز را برای کارگران معرفی کرد. در سال 1910، کارخانه فویرباخ در نزدیکی اشتوتگارت تاسیس و ساخته شد.

در این کارخانه، بوش در سال 1913 شروع به تولید چراغ های جلو کرد. در سال 1917، بوش به یک شرکت تبدیل شد.

 
toolguide...
ما را در سایت toolguide دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : demolition tools بازدید : 91 تاريخ : 22 / 5 / 1401 ساعت: 14:39